Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Πειράματα

Μου προέκυψε ανάγκη ομάδας, με θέμα την οικογένεια. Καλώς, κακώς, την έκανα!
Επειδή στην ζωή δεν είναι μόνο ο έρωτας, τα λεφτά, τα όνειρα, οι φιλίες.
· · · 15 ώρες πριν

    • Maria Paraskevopoulou Πάντως Κατερίνα πέρα από τις ομάδες, το FB σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργίσεις σελίδα (που είναι περίπου το ίδιο με την ομάδα) απλά έχει περισσότερες δυνατότητες και μπορείς να δημοσιεύεις εσύ και τα μέλοι ότι θέλει ο καθένας... να εκφράζει τις σκέψεις του, να συμμετέχει, να ανεβάζει φωτο κ.α. Απλά ενημερωτικά σου το λέω! Καλή συνέχεια!
      15 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Αυτό θέλω, Μαρία μου! Πώς να την κάνω την σελίδα;
      15 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, είπα;
      15 ώρες πριν ·
    • Maria Paraskevopoulou Μπες στο προφίλ σου και κατέβα κάτω-κάτω στη σελίδα και εκεί στα γράμματα λεέι "Δημιουργία Σελίδας" αν δεν κάνω λάθος.... σε βγάζει σε διάφορες κατηγορίες...εσύ επιλέγεις αυτή που νομίζεις ότι είναι στο αντικείμενο και συμπληρώνεις τα πεδία....Για κάντο....
      15 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Για να δούμε, τι θα δούμε! Μου γράφει ότι άλλοι 7 ζητούν, μα δεν λέει ονόματα! Δηλαδή, μπορεί να νομίζουν ότι δεν θέλω; Αχ! Ας μη μετανιώσω που το ξεκίνησα!
      15 ώρες πριν ·
    • Maria Paraskevopoulou Όχι κάνε κανονικά αποδοχή! Μην μετανιώσεις βρε συ!Είναι πολύ όμορφο αυτό που ξεκίνησες! Κάθε αρχή και δύσκολη, δεν λένε;;;
      15 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Μα δεν με πάει στην εντολή να πώ το ναι στους 7! θα σκάσω απόψε! ¨εκανα και μια σελίδα. Είδες τίποτα; Ούτε εγώ!
      15 ώρες πριν ·
    • Maria Paraskevopoulou Όταν θα έχει βάλει τα βασικα στοιχεία τότε θα κοινοποιηθεί η σελίδα. Αν την φτιάξεις, στήλτη μου με μήνυμα με τον τρόπο που σου είπα με το Link......
      15 ώρες πριν ·
    • Maria Paraskevopoulou Α, ξέχασα να πω πως φαίνεται ότι έχεις φτιάξει σελίδα όταν πάνω δεκιά εκεί που λέει "Λογαριασμός" πατήσεις το βελάκι(τέλος πάντων ότι είναι αυτό) και σε πηγαίνει μία στο προφίλ σου - μία στη σελίδα. Δηλαδή τα κάνει όλα μέσα από έναν λογαρισμό. Ψάξτο λιγάκι και θα δεις ότι είναι όλα εύκολα!!!
      14 ώρες πριν ·
    • Maria Paraskevopoulou ‎*πάνω δεξιά ήθελα να πω!
      14 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Μαράκι μου, το παιδεύω φαίνεται και μου κολλάει. Άμα βγει, βγήκε! Οργανισμό την έκανα! Έγινα και καλλιτέχνης, παραλίγο και σεφ!
      14 ώρες πριν ·
    • Maria Paraskevopoulou Η αλήθεια είναι ότι σήμερα το FB κολλάει! Πάντως την σελίδα σου εσύ την βλέπεις, έτσι δεν είναι; Ε, τώρα φτιάξτην σιγά-σιγά, κάλεσε κόσμο να κάνει Like την σελίδα... πίστεψέ με είναι πολύ καλύτερα η σελίδα... όταν σε λίγο καιρό θα την δεις να διαμορφώνεται... θα νιώθεις περήφανη.... άκου τι σου λέω!!! Και αύριο μέρα είναι... που δεν θα κολάει και το FB.
      14 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα ξεκόλλησε, αλλά δεν τα βρίσκουμε στις πληροφορίες που μου ζητάει. Να πάω να καλέσω κόσμο, λες; Για να δούμε!
      14 ώρες πριν ·
    • Maria Paraskevopoulou Είδα ότι την έφτιαξες! Τώρα είναι ό,τι πρέπει!!!
      14 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Πες ότι έγινε, Μαρία μου! Θα μάθω. Κάποτε πλήρωνα για να μάθω τα μπλογκ, τώρα... δεν φτάνουν! Ξέρεις πως να κλικάρω όλους τους φίλους και να μην παιδεύομαι με έναν έναν;
      13 ώρες πριν ·
    • Maria Paraskevopoulou Να κλικάρεις εννοείς να τους στείλεις μηνύματα 1 κι έξω;
      13 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Ε, τι άλλο;
      13 ώρες πριν ·
    • Maria Paraskevopoulou Πήγαινε στα μηνύματα σου και σε νέο μήνυμα βάλε το Link της σελίδας (έτσι ώστε να κάνουν κλικ και να μεταφερθούν κατευθείαν σ' αυτήν!) πληκτορλόγησε ένα γράμμα (π.χ. Α) και θα σου βγουν οι φίλοι... και κάνεις το ίδιο με άλλα γράμματα. Όταν θα ολοκληρώσεις αυτή την διαδικασία το κάνεις αποστολή! Αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος!
      13 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Άστο, Μαράκι μου, γιατί δεν μου κάνει το σχέδιο... Όσοι λιγότεροι το έμαθαν, τόσο το καλύτερο! Ας είμαι μια μάνα και σύζυγος, μα και παιδί συνάμα που δεν τα έβρισκα με τα υπάρχοντα καλούπια. Εσείς που ξέρετε όμως, κάντε μια σελίδα που ν' αγγίζει "οικογένεια" ρε παιδάκι μου! Τόσο γραφική είμαι πια;
      13 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Μαρία μου, σ' ευχαριστώ για όλα! Κυρίως για τον πολύτιμο χρόνο που μου διέθεσες απ' την ζωή σου! Να σε χαίρονται οι γονείς σου και η οικογένειά σου, αν έχεις! Κι αν δεν έχεις, να φτιάξεις! Σε βρίσκω γεννημένη γι' αυτήν!
      13 ώρες πριν · · 1 άτομο
    • Maria Paraskevopoulou Συμφωνώ μαζί σου! Αλλά εγώ είμαι η πιο ακατάλληλη για να ασχοληθώ με το θέμα "Οικογένεια". Παρακολουθώ, ακούω, διαβάζω, μαθαίνω για ότι αφορά την"Οικογένεια' και άλλα κοινωνικά θέματα αλλά μέχρι στιγμής...μαθαίνω! Η γνώση είναι δύναμη, που λέω συνέχεια; Αυτό ακριβώς! Πάντως κάνε εσύ αυτό που θεωρείς καλύτερο! Αν δεν σου κάνει η σελίδα, διέγραψέ την... υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βοηθήσεις και να αγγίξεις τον κόσμο! Να είσαι καλά! Δεν έκανα τίποτα, παρά μόνο το πιο απλό... αφού μπορώ;;; Καληνύχτα!!!!
      13 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Έχεις οικογένεια όμως, Μαρία μου! δεν φύτρωσες! ¨ολοι μαθαίνουμε, κορίτσι μου, έτσι κι αλλιώς! Θα την σβήσω, μάλλον, αλλά, όχι απόψε! Θέλω να το σκεφτώ καλύτερα το πρωί. Ας μείνει να μιλάω μόνη μου, το πολύ πολύ! Δεν διαγράφω εύκολα, τίποτα. Κρατάω ενθύμια! Ένα παραπάνω! Στ "αφού μπορείς" είναι η διαφορά! Καληνύχτα σου και όνειρα γλυκά!
      13 ώρες πριν ·