Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Ρίτσος φυτρώνει, από παντού!

Δηλαδή, αυτό που ένιωσα τελευταία...!

Αυτό το ρεφρέν τριγυρίζει στο μυαλό μου εδώ και μέρες. Αφορμή; Ένα όνειρο που θα μπορούσα να το πραγματοποιήσω αύριο. Δεν θα το κάνω όμως! Δεν είμαι έτοιμη, θέλω να το ονειρεύομαι αλλιώς, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου! Είπα να μη γράφω εδώ τις σκέψεις μου, αλλά για άλλη μια φορά, πάω κόντρα στην λογική μου. Κι έπειτα, μπορεί να έχει συμβεί και σε σας... Για να δούμε!
www.youtube.com
http://www.facebook.com/marinelladiva Marinella - APOPSE POU THA FYGEIS ANTHROPE MOU (Tonight that you're leaving, my man) // Music: Marios Kostoglou // Lyri...

    • Κατερίνα Δεστάπα ‎(Εν τω μεταξύ, μπαινοβγαίνω, όταν μπορώ να έχω πρόσβαση στον υπολογιστή. Μη με παρεξηγείτε αν καθυστερώ να απαντήσω. Όκευ;)
      Σάββατο στις 11:26 μ.μ. ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Αν τα χάσω τα όνειρα, τι τις θέλω τις νύχτες; Πολύ σοφό!
      Σάββατο στις 11:27 μ.μ. ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Και σ' είπα! Ν' ακούς την λογική, Κατερίνα! Να πεις, ότι δε σ' είπα!...
      13 ώρες πριν ·
και σήμερα αισθάνθηκα αυτό:

Δικαίωμα. Θέλω ν' ακούσω αυτό και μετά να πάω για "απογραφή"... Μ' εκφράζει ο τίτλος και στα γενικά της ζωής. Απόψε ήθελα να είμαι στο χωριό μου, στο πανηγύρι, κοντά στη θάλασσα, αλλά, προέχει η οικογένεια! Αύριο λοιπόν, η νέα μέρα της ζωής μου, κατά την υπογραφή της μάννας μου! Τώρα με πνίγει η γιορτή, παιδιά! Απόψε, που δεν έχω ούτε γλυκά, ούτε κεράκια!
www.youtube.com
Η ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΟΥ ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΝΤΕΝΝΑ ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗ ΦΑΣΟΥΛΗ ΚΑΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΠ...



Μ' απάντησε πλαγίως ο Ρίτσος με τα γραφόμενά του! Τι άλλο θέλω;

Είναι όμορφο να έχεις κάτι να περιμένεις, Και αν κρατάει μια στιγμή όπως λες τότε φρόντησε να την απολαύσεις όσο μπορείς περισσότερο. Και μόλις περάσει να ορίσεις κάτι καινούργιο να περιμένεις...